Baterie Trakcyjne Sunlight

Baterie trakcyjne firmy SUNLIGHT przede wszystkim odnajdują zastosowanie we wszelkich sytuacjach stawiających przed bateriami wysokie wymagania odnośnie energii i niezawodności. Baterie trakcyjne stworzone z ogniw trakcyjnych są stosowane w: zasilaniu wózków widłowych, maszynach czyszczących, ciągnikach, jak również w mobilnych platformach podnośnikowych oraz pojazdach elektrycznych zapewniając 100% niezawodność w skuteczności działania dla każdego rodzaju typu pojazdów wykorzystywanych w przemyśle, zaczynając na małych urządzeniach stawiających wysokie wymagania baterii w zakresie niskich pojemnościach, po urządzenia stosowane w ciężkich pracach wielozadaniowych.

Wszystkie ogniwa baterii trakcyjnych Sunlight gwarantują stosowanie płyt pancernych wykonywanych w technologii zaworu odprowadzającego gazy ładowania. W bateriach trakcyjnych Sunlight co ważne elektrody stworzone są z płyt pancernych (rurkowych), natomiast elektrody ujemne z płyt kratkowanych pastowanych. Struktura separatorów jest mikroporowata i a ich wykonanie w technologii kopertowej gwarantuje wysoką jakość produktu. Zastosowanie w ogniwach Sunlight kopertowego separatora zapewnia zniwelowanie zagrożenia w postaci obsunięcia separatora, co gwarantuje uniknięcie zwarć w ogniwie. Dzięki szczelnej obudowie ogniwo zabezpieczone jest przed wysoką temperaturą oraz szczelność.

Baterie trakcyjne SUNLIGHT wykonywane są na całkowicie zautomatyzowanej linii produkcyjnej, która przez cały proces tworzenia jest kontrolowana przez skomputeryzowany system, co oczywiście gwarantuje Państwu wysoką jakość naszych ogniw.

Linia produkująca baterie trakcyjne Sunligh jest jedną z najnowocześniejszych lini tego typu w Europie , a wszystko to zapewnia eliminację błędu czynnika ludzkiego, dzięki czemu powtarzalność produkcji zapewnia doskonałą jakość produktu końcowego, idąc dalej zautomatyzowanie procesu spawania mostków płyt ogniwa niweluje szanse zaistnienia zwarć w ogniwie na lini produkcyjnej, stały obieg elektrolitu w stacji formacji baterii gwarantuje odpowiednie uformowanie każdego z ogniw, co gwarantuje równomierną jakość wszystkich. Każde z ogniw posiada swój indywidualny numer, dzięki czemu precyzyjnie możemy ustalić dzień produkcji. Gwarantuje nam to możliwość przyjęcia reklamacji ze strony klienta, również w sytuacji kiedy zostanie uszkodzona Lu zgubiona tabliczka znamionowa baterii trakcyjne.

Główne cechy baterii trakcyjnych:

  • Sprawdzona technologia dawne VARTY.
  • Pancerne oraz rurkowe płyty dodatnie
  • Pastowane i kratkowa płyty dodatnie
  • Zastosowanie sworzni cylindrycznych z mosiężnymi i gwintowanymi wkładkami.
  • Obudowa wykonana z uodpornionego na uderzenia i wysoką temperaturę polipropylenu właściwego z DIN,
  • Możliwość zastosowania systemów AQUAMATIC oraz EUW.
  • Łączniki zarówno kablowe jak i giętkie.
  • Powlekanie powłokami kwasoodpornymi skrzyń Dzięki za wszystko czemu są one odporne na przebicia nawet do 8k.  

W procesie produkcyjnym baterii trakcyjnych najważniejsze jest zastosowanie czystego ołowiu, co zapewnia mniejszą oporność wewnętrzną, dzięki czemu mamy do czynienia z niskimi przyrostami temperatur wewnątrz ogniwa, niskie stary własne, a dzięki czemu zwiększona jest możliwość przepływu ładunków w ogniwie, co procentuje skuteczniejszym przyjmowanie oraz odbieranie ładunków, a ostatecznie zapewnia długą żywotność i szerokie zastosowanie baterii trakcyjnych.

Faktyczne pojemność akumulatorów trakcyjnych Sunlight co ciekawe jest ok. 5% lepsza aniżeli faktycznie podawana pojemność znamionowa. Pozwoliło nam to osiągnąć użycie nowatorskiej metody stosującej płyty czystej z minii albo jak kto woli RED LEAD dla płyt z plusem oraz pasty dla płyt z minusem. Właśnie pomysł użycia w procesie produkcji czystej i wysokiej jakości minii-READ LEAD Pb304 odmiennie od konkurencji która stosuje tańczą i gorszej jakości mieszankę minii i tlenków ołowiu red lead , nasze baterie trakcyjne mają znacznie mniejsze i lepsze uziarnienie i stosunkowo lepszą jonowość dzięki czemu uzyskujemy wspaniałą homogenizację masy czynnej na płytach plusowych a płyta minusowa precyzyjniej i skuteczniej przykrywa pastą, zapewnia to mniejsze uziarnienie masy a prowadzi to znacznie lepszej  plastyczności.  Gwarantujemy Państwu waz z producentem Sunlight 100% pojemności dostępnej od pierwszego cyklu. Właśnie nowatorskie zastosowanie RED LEAD, powoduje że bateria trakcyjna (akumulator trakcyjny) nie wymaga przepracowania 10-20 cykli aż osiągnie nominalną pojemność, dodatkowo skracamy i tak już długi czas formowania się baterii do około 23 godzin, co gwarantuje o wiele krótszy proces produkcji.  

Nie musimy ukrywać, że stosunkowo długa żywotność baterii trakcyjnych zapewnia odpowiednia konstrukcja płyt, a także wymiarowanie wg pierwotnego procesu VARTY. Oznacza to iż ołów jest w płytach ogniwa baterii trakcyjnej a nie co ważne w balaście, powiększony dynel gwarantuje użycie odrobinę wyższej ilości masy czynnej na płycie plusowej baterii. Bardzo ważną zaletą naszych baterii jest ich odporność na niespodziewane rozładowania tzw. prądem.  Zastosowanie separatora kieszeniowego redukuje do możliwego minimum tworzenie zwarć w ogniwie, tworzących się już na etapie produkcji bądź w wyniku pracy wózka na niewypoziomowanym terenie. Po prostu skutecznie eliminujemy szanse powstania zwarć bocznych .

Kontakt

FHU ALEX Agnieszka Sitek
05-306 Jakubów, Anielinek 3a
NIP EU: PL 8221875907
Regon: 712376079
Tel./Fax. + 48 25 757 97 00
Mobile : + 48 605 332 231, 665 601 601

Opinie klientów

MAREK PIECZKA

Prosto, szybko, konkretnie, gorąco polecam!

Paweł ZAJĄC

Osobiście polecam gorąco FHU Alex, jestem naprawdę zadowolony z naszej współpracy od samego początku.

Artur Kowalski

Najlepsza firma z jaką współpracuje, serdecznie polecam!

Scroll to Top