Baterie Trakcyjne TAB

Koncern TAB został założony w roku 1965 tworząc element Holdingu Rudnik Meźica, który danym rejonie funkcjonował od 350 i swoją działalność opierał na przetwórstwie ołowiu. Pierwsze 15 lat TAB polegało na produkcji opartej na licencji firmy TUDOR - Szwecja. W 1980r TAB uruchomił własny oddział badawczo-rozwojowy, działalność którego bardzo szybko zaowocowała własną linią produkcyjną wielu rodzajów baterii kwasowo-ołowiowych (baterie trakcyjne) oraz VRLA z regulowanym zaworem produkowanym w technologii AGM na dwóch nowoczesnych i skomputerowanych liniach produkcyjnych.

Pierwsza linia produkcyjna baterii trakcyjnych rozruchowych TOPLA i TAB (możliwość wyprodukowania tego typu baterii to 1.200.000 szt., linia produkcyjna mieści się w budynkach o powierzchni 6.500m2, a ogółem cały oddział zajmuje powierzchnie 17.000 m2), w drugim oddziale produkowane są baterie trakcyjne dla przemysłu marki TAB(roczne możliwości produkcyjne to ok. 550.000 szt., sama linia produkcyjna obejmuje budynki o powierzchni 8.200m2, ogółem zajmując powierzchnie 13.100 m2)

Baterie trakcyjne produkowane w TAB przeznaczone są również do celów militarnych.

Bardzo wysoka jakość produkcji powoduje, że baterie trakcyjne oraz akumulatory trakcyjne produkowane w TAB są zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001 i EAQF – co gwarantuje oc ogromną popularność na całym świecie, a w szczególności w Słowenii, we Włoszech, Niemczech, Holandii, Austrii, Grecji, Rosji, Węgrzech, Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i wielu innych krajach. TAB prowadzi produkcję wszystkich rodzajów baterii kwasowo-ołowiowych i zapewnia posprzedażowy profesjonalny serwis, dzięki czemu jest w stanie zaspokoić potrzeby klientów. Celem TAB jest wykonywanie swojej pracy znacznie lepiej aniżeli konkurencja – przede wszystkim w wyjątkowy sposób. Wysoki ocena klientów uznania i pozytywnej uznanie firmy i jej produktów przez klientów jest głównym celem, który stawia przed sobą TAB.

Zastosowanie baterii trakcyjnych oraz akumulatorów

Baterie trakcyjne TAB w typach EPzS i PzB odnajdują zastosowania w napędach różnego rodzaju pojazdach elektrycznych ( przede wszystkim wózkach widłowych, ale również w lokomotywach w kopalniach oraz w pojazdach trakcyjnych i transportowych).

Wykonanie ogniw i baterii:

Baterie trakcyjne od lat produkowane są w dwóch wersjach: 

  • w wersji spawanej

  • w wersji skręcanej

Obie wersje są wykonywane: 

  • w wersji ładowane na sucho, odbywa się w procesie w którym bateria / ogniwo jest napełniane elektrolitem, a następnie dodatkowo naładowane przed pierwszym użyciem. Formowanie i zabezpieczanie płyt w specjalnym procesie chroni je przed utlenianiem. Maksymalny czas magazynowania to 2 lata.

  • w wersji naładowanego elektrolitu: bateria / ogniwo jest instalowana natychmiast, dzięki czemu ogniwo od razu jest już napełnione elektrolitem i naładowane elektrycznie

Charakterystyka baterii TAB: 

  • Wysoka pojemność baterii

  • odpowiednia odporność na wibracje

  • bardzo małe zużycie wody destylowanej

  • bardzo łatwa obsługa

  • w porównaniu z konkurencją niski czas ładowania          

Ogniwa montowane są (2V) do baterii o różnego rodzaju napięciach, pojemnościach i wymiarach, Dzięki za wszystko czemu pasują do każdego rodzaju wózków elektrycznych. Właśnie ten szerokie spektrum produkcji obejmuje ogniwa DIN (EPzS) i BS (PzB), które wypełniają normy EN60254 – 1,2 i IEC254 – 1,2.

Kontakt

FHU ALEX Agnieszka Sitek
05-306 Jakubów, Anielinek 3a
NIP EU: PL 8221875907
Regon: 712376079
Tel./Fax. + 48 25 757 97 00
Mobile : + 48 605 332 231, 665 601 601

Opinie klientów

MAREK PIECZKA

Prosto, szybko, konkretnie, gorąco polecam!

Paweł ZAJĄC

Osobiście polecam gorąco FHU Alex, jestem naprawdę zadowolony z naszej współpracy od samego początku.

Artur Kowalski

Najlepsza firma z jaką współpracuje, serdecznie polecam!

Scroll to Top